Wijk 1
Wijk 1 bestaat uit de gebieden Goes Centrum en Goes West. Centrum: Molenplein, J. A. v.d. Goeskade, Bierkade, Opril Grote Markt en alles wat dan rechts van de stad is. Middelburgsestraat, Ravelijn de Groene Jager. West: M.A. de Ruijterlaan, Hollandiaplein tot aan de grote rotonde Tiendeplein, hier grenst dan Centrum weer aan West.
Email wijkouderling: mjwruis@hervormdgoes.nl

Wijk 2
Wijk 2 bestaat uit de gebieden Goes Centrum en Goes Oost, Deze wijk loopt meer in elkaar over dan wijk 1, Albert Joachimikade, Grote Kade, Oostsingel, Voorstad en alles wat links van de stad is tot aan de Noordhoek en Kloetinge.
e-mail wijkouderling: pajvanderhart@hervormdgoes.nl

Wijk 3
Wijk 3 bestaat uit de gebieden Goes Zuid, Ouverture, Aria en de Groeweg. Alles aan de andere kant (Zuid) van het spoor.
e-mail wijkouderling: cjjklaassen@hervormdgoes.nl

Wijk 4
Wijk 4 bestaat uit de gebieden Goes Noord, dus heel de Goese Polder.
e-mail wijkouderling: jjakamerik@hervormdgoes.nl

Wijk 5
Wijk 5 bestaat uit de gebieden en dorpen Noordhoek, Kattendijke, Wilhelminadorp, Goese Meer en Goese Schans.
e-mail wijkouderling: ovanderwees@hervormdgoes.nl

Wijk 6
Wijk 6 bestaat uit de gebieden Mannee, Riethoek, Kloetinge en Oostmolenpark.
e-mail wijkouderling: amoerdijk@hervormdgoes.nl

Wijk 7
Wijk 7 bestaat uit de volgende gebieden in Kapelle. West van Vroonlandse weg, Noord van de spoorlijn, Oost van de Biezelingsestraat en de Goesestraatweg.
e-mail wijkouderling: mjvangelder@hervormdgoes.nl

Wijk 8
Wijk 8 bestaat uit de hierna genoemde gebieden in Kapelle. Oost van de Vroonlandseweg en Noord van de spoorlijn. Tevens de dorpen: Wemeldinge, Yerseke, Oostdijk, Krabbendijke, Kruiningen, Schore en Hansweert
e-mail wijkouderling: ahotting@hervormdgoes.nl

Wijk 9
Onder wijk 9 valt ’s Gravenpolder.
e-mail wijkouderling: jjschrijver@hervormdgoes.nl

Wijk 10
Wijk 10 bestaat uit de dorpen Borssele, Driewegen, Ellewoutsdijk, Hoedekenskerke, ’s-Heerenhoek, Lewedorp, Nieuwdorp, Oudelande en Arnemuiden
e-mail wijkouderling: whlwestenberg@hervormdgoes.nl

Wijk 11
Wijk 11 bestaat uit de dorpen Wolphaartsdijk, ’s Heer – Arendskerke, ’s Heer – Hendrikskinderen, Heinkenszand en Nisse.
e-mail wijkouderling: giblankenstijn@hervormdgoes.nl

Wijk 12
Wijk 12 bestaat uit het gebied Noord – Beveland.
e-mail wijkouderling: hakaan@hervormdgoes.nl

Wijk 13
Wijk 13 bestaat uit de gebieden in Kapelle. Zuid van de lijn Goesestraatweg, Hervormde kerk + toren en West van de Biezelingesestraat en Kapelle-Biezelinge
e-mail wijkouderling: jmhubregtse@hervormdgoes.nl

Wijk 14
Arabische broeders en zusters vallen onder wijk 14.
e-mail wijkouderlingen: salanbary@hervormdgoes.nl en padewolf@hervormdgoes.nl