ANBI

PKN De Levensbron uit Goes is door de Belastingdienst erkent als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Hiermee zijn uw giften aftrekbaar voor de belastingen. Kijk voor meer informatie op www.anbi.nl

Voor de ANBI-status is de Levensbron gemeente verplicht om op diverse punten inzicht te geven in de organisatie. Het overzicht van deze gegevens staat hieronder.

De groepsbeschikking is ook te vinden op  de website van de belastingdienst

Beleidsplan

Het beleidsplan voor de periode 2020-2023 is vastgesteld door de kerkenraad. In het beleidsplan beschrijft de kerkenraad haar missie en visie voor de gemeente en welke doelstellingen ze in de beleidsplanperiode 2020 – 2023 wil nastreven. Het is de wens en bede van de kerkenraad dat mede door dit beleidsplan de gemeente steeds dieper verbonden mag worden aan de Heere en Zijn dienst en aan elkaar als leden van de gemeente.

Beleidsplan 2020-2023 Hervormde gemeente De Levensbron