Kinder- en tienerkoor Immanuel

Leuk dat je geïnteresseerd bent in het koor. We willen graag iets aan u/jou vertellen…

Kinder- en tienerkoor Immanuel zingt om samen dichtbij God te zijn. Zingen voor Hem én zingen over Hem. Om Hem te bedanken voor wie Hij is, over wat Hij voor ons heeft gedaan en allemaal doet. Zingen hoort natuurlijk bij een koor, maar de liedjes die wij oefenen kan je ook fijn thuis zingen, als je op de fiets zit of gewoon als ze in je opkomen. Een lied in je hart, precies op het goede moment. Als je vrolijk bent, maar ook als het een keer niet zo lekker loopt kan er zomaar ineens een liedje in je op komen. Een lied waar je zó vrolijk van wordt, of wat jou de kracht geeft om door te gaan. Zingen tot opbouw van Gods gemeente, nieuwe contacten maken en zo vriendjes en vriendinnetjes te hebben in de kerk. Zo sluiten we ons aan bij het jeugdwerk in onze gemeente. Op zondag na de ochtenddienst komen de kinderen vanaf de basisschoolleeftijd bij elkaar. Samen leren en oefenen we allemaal verschillende liederen. Natuurlijk doen we ook hele gezellige dingen; wat eten en drinken, een spelletje en een kletspraatje. Jij bent ook van harte welkom hoor! Je mag ook gewoon een keertje mee komen doen of kijken als je het nog niet helemaal zeker weet. We weten zeker dat je het daarna erg leuk en fijn zult vinden.

Muzikaal

Wie ons daar muzikaal bij helpen? Elsemieke Markwat is onze dirigente. Ze kan super goed dwarsfluit spelen en wil graag muziek maken voor God. Jesse speelt prachtig op de piano. En soms speelt er ook nog een ander instrument mee.

We hebben wel eens een optreden; tijdens een kerkdienst in onze eigen gemeente of bijvoorbeeld bij oudere mensen om kerstfeest te vieren.

KOM JE OOK?

Het seizoen is doorgaans van september tot ergens in april.

Wil je ons bereiken of op de hoogte gehouden worden? mail dan naar; kinderkoorimmanuel@hervormdgoes.nl

Vanaf de basisschool leeftijd is iedereen méér dan welkom!

Vind je het spannend of weet je niet zo goed of je het wel leuk vindt? Kom dan gezellig een keertje kijken. Kan je niet elke week komen oefenen, maar bijvoorbeeld wel om de week? Van harte welkom! Wij hebben er erg véél zin in, jullie toch ook??? Tot héél snel allemaal!

Wil je ons bereiken? Mail dan naar kinderkoorimmanuel@hervormdgoes.nl

Groeten van het hele team!

Ps: papa en mama zijn ook welkom in de zaal van de kerk voor een bakje koffie.